Preskoči na glavni sadržaj

Ravnatelj HAVC-a zaključio ovogodišnje izdanje NEM-a u Dubrovniku

Sedmo izdanje New Europe Marketa (NEM) održalo se u Dubrovniku od 10. do 13. lipnja, a posljednji je dan zaključio razgovor koji je s Christopherom Peterom Marcichem, ravnateljem HAVC-a, vodio producent Nebojša Taraba. 

Nakon uvodnog dijela, u kojem je Marcich pričao o svojim prijašnjim poslovnim izazovima i tome zašto se odlučio vratiti u Hrvatsku, uslijedio je razgovor o samoj industriji i ulozi HAVC-a - ne samo na lokalnoj nego i na 'globalnoj' razini. Naime, uloga Hrvatskog audiovizualnog centra nadilazi promoviranje kulture, istaknuo je Marcich. Budući da se oslanja na državna sredstva, Centar ima i važnu javnu ulogu. U razgovoru s Nebojšom Tarabom, Marcich je kao jednu od svrha Centra naveo i osiguravanje visokokvalitetne infrastrukture za lokalne produkcije.

'Potrebni su nam projekti koji će nas držati zajedno. Podjele štete i industriji i društvu te je naša misija prevladati ih. No nemamo dovoljno sredstava za financiranje svojih malih produkcija. Stoga ih nastojim osigurati u nadi da će se inicijative koje predlažemo primijeniti i na serije. Moramo izgraditi infrastrukturu. Treba nam kvalitetan moderni studio kako bi se međunarodnim produkcijama omogućilo sve što im je potrebno. Svjestan sam da lokalne produkcije nemaju dovoljno sredstava za korištenje lokalnih prostora i objekata. Troškovi njihova korištenja morat će ostati realni. Javne TV kuće veoma su važne za financiranje lokalne produkcije, no privatne kuće baš je i ne podupiru previše. Svi koji imaju koristi od audiovizualnih proizvoda trebali bi i sudjelovati u njihovu nastanku.', zaključio je ravnatelj HAVC-a. 

Svojeg posljednjeg dana NEM se usredotočio na lokalne produkcije prema kojima je europsko tržište otvorenije nego ikad. Stoga stručnjaci potiču produkcijsku suradnju s ciljem stvaranja kvalitetnog i originalnog sadržaja. 

Inače, New Europe Market je središnja četverodnevna konferencija u regiji Srednje i istočne Europe na kojoj se okupljaju profesionalci iz TV industrije kako bi se upoznali s najnovijim poslovnim trendovima i podijelili svoje 'formule za uspjeh'. NEM se jednom godišnje održava u Dubrovniku i okuplja nacionalne televizije, Pay-TV kanale te kabelske i satelitske operatere, IPTV tvrtke, produkcijske, distribucijske i tehnološke tvrtke, medijske i marketinške agencije te druge stručnjake povezane s TV industrijom. NEM se fokusira na regiju Srednje i istočne Europe, ali sudionici dolaze iz svih krajeva svijeta. S predstavnicima iz više od 2 000 kompanija, NEM se ističe kao važna platforma za medije, telekomunikacije i marketinške stručnjake.

Sve ostale detalje potražite na njihovim službenim stranicama

Naslovne fotografije: Chris Marcich i Nebojša Taraba

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.