Preskoči na glavni sadržaj

Otvorene prijave za besplatna masterclass predavanja FIRST CUT+ i RE-ACT-a

Zimska sesija masterclass predavanja FIRST CUT+ koja će se održati od 22. do 25. siječnja, a zajednički je organiziraju WEMW (When East Meets West), RE-ACT i FIRST CUT+, novi je program pokrenut s ciljem povećanja konkurentnosti i tržišne uspješnosti dugometražnih filmova iz Srednje i Istočne Europe.

RE-ACT-ovi producenti, distributeri i prikazivači po prvi će put imati priliku zajedno s osam timova odabranih za sudjelovanje u programu FC+, pohađati seriju inspirativnih predavanja međunarodnih stručnjaka programa FC+.

Predbilježbe se primaju za sudjelovanje na najviše četiri od svih ponuđenih predavanja, uz osigurano sudjelovanje na barem dva od predavanja koje ste odabrali. 

U nastavku donosimo cjelokupan program sesije masterclass predavanja u sklopu programa FC+, a svoje mjesto rezervirajte na ovoj poveznici. Da biste osigurali svoje mjesto i pravovremeno dobili pristup direktnim poveznicama na predavanja, prijaviti se možete najkasnije do četvrtka, 21. siječnja. Zahvaljujući partnerskoj inicijativi RE-ACT, sudjelovanje na predavanjima je besplatno. 

 Suradnja s prodajnim zastupnikom – Što je potrebno znati i što očekivati  
Predavačica: Ioanna Stais
Petak, 22. siječnja 2021. 14.30 – 15.30

Kako surađivati s prodajnim zastupnikom? Što je potrebno znati i što očekivati (pravni okviri, ugovori, prihodi i dr.) da biste sklopili uspješno partnerstvo? Kakvi su tržišni trendovi? Koji OTT (over-the-top) servisi za direktni streaming putem interneta otkupljuju umjetničke filmove? Kakve je sporazume moguće dogovoriti s njima? Ioanna Stais ponudit će savjete i iznijeti konkretne primjere na temelju vlastita iskustva u svojstvu voditeljice međunarodne prodaje u kompaniji Heretic Outreach sa sjedištem u Ateni.  

 Razrada festivalske strategije  
Predavačica: Ilaria Gomarasca
Petak, 22. siječnja 2021. 15.45 – 16.45

Ilaria Gomarasca koja je ranije radila kao voditeljica festivalske distribucije u pariškoj agenciji Pyramide International dat će pregled glavnih smjernica za osmišljanje uspješne strategije međunarodne festivalske distribucije. Festivalski uspjeh filma prilika je da se cijeli produkcijski tim upozna s međunarodnim tržištem i na njega zakorači na pravi način. Svaki festival ima svoje posebnosti i uredničku politiku, stoga je odabir odgovarajućih festivala vrlo važan za uspješnu festivalsku distribuciju filma. 

 Komunikacija s publikom – digitalni marketing i društvene mreže  
Predavač: Alexis Hamaide
Subota, 23. siječnja 2021. 10.00 – 11.00

Alexis Hamaide je marketinški stručnjak koji je prethodno radio kao marketinški menadžer za parišku međunarodnu prodajnu agenciju Playtime (ex-Films Distribution), a nedavno je zajedno s Vivianom Andriani i Gabrieleom De Bortolijem osnovao digitalnu kreativnu agenciju L’Avventura Studio specijaliziranu za umjetničke filmove. Tijekom predavanja Alexis će posebnu pažnju posvetiti različitim strategijama digitalnog marketinga, koristeći konkretne studije slučajeva i primjere korištenja društvenih mreža, kao i savjete o najnovijim trendovima.  

 Određivanje dramaturgije trailera  
Predavač: Boris Pugnet
Ponedjeljak, 25. siječnja 2021. 10.00 – 11.00 

Predavanje će analizirati nekoliko studija slučajeva o pisanju 'scenarija' za izradu trailera – drugim riječima određivanje dramaturgije. Trailer također iziskuje dobar scenarij, s osmišljenim početkom, sredinom i krajem, a kreativni tim filma trebao bi zajednički pronaći najbolje rješenje. Boris Pugnet radio je kao voditelj marketinga za pariškog distributera Le Pacte, a sada u sklopu vlastite tvrtke Tiramisù radi kao marketinški savjetnik i urednik trailera kako za nezavisne tako i za velike kompanije kao što su Art-House, Condor, Rouge Distribution, Fox, Pathé i dr.  

 PR strategija i izrada press kita  
Predavači: Laurin Dietrich i Michael Arnon
Ponedjeljak, 25. siječnja 2021. 11.15 – 12.15 CET

Kako pozicionirati svoj film u odnosu na međunarodne medije? Kako biste željeli i kako biste trebali prenositi informacije o svom filmu? Koji su ključni tekstovi koje treba sadržavati press kit? Stručnjaci za medije Laurin Dietrich & Michael Arnon iz kompanije WOLF Consultants obradit će konkretne primjere i ponuditi savjete za pripremanje filma za predstavljanje na velikim međunarodnim festivalima.     

 Jabuke Christosa Nikoua – Putovanje grčkog debitantskog filma od Filmskog festivala u Veneciji do utrke za Oscara  
Ponedjeljak, 25. siječnja 2021. 15.00 – 16.30 

Virginie Devesa, direktorica međunarodne distribucijske kompanije sa sjedištem u Francuskoj, Alpha Violet, zajedno sa koproducentima Mariuszom Włodarskim (Lava Films) i Alesom Pavlinom (Perfo Production), te redateljem Christosom Nikouom, podijelit će svoja iskustva zajedničkog rada na izvrsnom dugometražnom debitantskom filmu Jabuke koji je uspješno predstavljen na međunarodnom tržištu tijekom Filmskog festivala u Veneciji 2020. godine, a trenutno je grčki kandidat za Oscara za najbolji strani film. 

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.