Preskoči na glavni sadržaj

Predstavljen identitet 64. Pulskog filmskog festivala

U foajeu Kina Valli održana je konferencija za medije povodom predstavljanja vizualnog identiteta 64. Pulskog filmskog festivala za koji su i ove, šeste godine za redom, zaslužni Sean Poropat i Jelena Fiškuš (Studio Sonda d.o.o., Poreč). 

'Rješenje polazište pronalazi u činjenici da je pulska Arena najveće kino pod zvijezdama u Hrvatskoj i samim time je doživljaj filma i emocija koje on prenosi intenzivniji, obzirom se dijeli s mnogobrojnom publikom, a filmovi gledaju na velikom ekranu. Točnije, ekranu veličine 19,10x8,90 m. Stoga su formati oglasnih površina odabrani kao alat koji korisniku direktno sugerira veličinu filmskog ekrana. U kampanji svaka oglasna površina tako prenosi tek fragment slike i komunicira nam koliko je puta površinu potrebno zamisliti većom kako bi se pojmila cjelovita slika te dostigla snaga i veličina filmskog ekrana u Areni. A što će se dogoditi kada se slika jednom otvori u potpunosti, a to je moguće dakako samo na ekranu u Areni, za to pričekajmo otvorenje samog festivala'  istaknuli su autori kampanje Sean Poropat i Jelena Fiškuš.

Identitet 64. Pulskog filmskog festivala već je vidljiv na informativnim pločama na autobusnim postajama i gradskim autobusima, kojim informacije o Festivalu putuju gradom. 

Ovogodišnji 64. Pulski filmski festival održava se od 15. do 22. srpnja.

Naslovna fotografija: konferencija za medije

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.